Lleida s'ajuda: “Jo t’ajudo a tu, a canvi de que, tu m’ajudes a mi”

Entenent tots que,  des de l’inici de SOM LLEIDA hem dit que, SOM LLEIDA som TOTA LA GENT DE LLEIDA i TOTS PER UN IGUAL, fem una proposta a la ciutadania de Lleida.
Tota la gent que ha entès el nostre tarannà, comprendrà l’acció que volem dur a terme. Una acció totalment aliena a Institucions o partits polítics. Reconeixent que ells, també fan una bona feina de cara a la nostra ciutadania.
En aquests moments de crisi tant durs per molts lleidatans i lleidatanes, ens veiem obligats a endegar un projecte per ajudar-nos tots plegats.
Tot i que les institucions, com he dit, ja duen a terme les seves accions per pal·liar la crisi, des de SOM LLEIDA hem pensat en, la possibilitat d’ajudar-nos entre nosaltres mateixos. 
Una ajuda personalitzada, es a dir de persona a persona. 

Propostes:           (en cap cas està permés que hi hagi intercanvi de diners )

Jo ajudo a un pagès a la parada del mercat els dijous i dissabtes a canvi de que ell em dona aliments per menjar.  

Jo ajudo a portar a la padrina al metge o a passejar a canvi de que el dia tal, quant vagis a Barcelona podré viatjar amb tu sense cap cost.